Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mafferd z`n miniTUIN.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mafferd z`n miniTUIN.

    hey thanks voor de reacties!

    Ik heb voor de stank overlast gewoon een koolstof filter. Deze zit met alu verloop(140mm-100mm) boven op het kastje. met daar direct de fan onder in het kastje.

    fan1 (2).jpg maar deze zou je voor een voorgroei hok niet eens nodig zijn dat geeft amper geur af..


    gr mafferd

    Comment


      #32
      Re: Mafferd z`n miniTUIN.

      Ziet er netjes uit die dames in de split , mooi gezond ook. Dat gaat wel goed komen. Ben erg benieuwd hoe deze rond gaat verlopen met dat scroggen.

      Succes!!!!

      Comment


        #33
        Re: Mafferd z`n miniTUIN.

        Dag 34 (12).jpgDag 34 (13).jpg
        Goeden avond allen! Hier weer een update uit de miniTUIN!

        De Dames laten hun eerste haren zien. Het net is vol en de laatste twee dagen is er weinig strekking meer geweest enkel het oprichten van de toppen nadat ze op het net waren gebonden. Het lijkt wel of het gesneeuwd heeft in het hokkie prachtig om te zien alweer.

        Met temp. verschillen van 7 graden tussen dag en nacht lijken de dames het helemaal tof te hebben en nu volop bezig zijn met de bloemen aan te maken.

        Dag 34 (2).jpgDag 34 (3).jpgDag 34 (6).jpgDag 34 (7).jpgDag 34 (8).jpgDag 34 (9).jpgDag 34 (10).jpgDag 34 (14).jpgDag 34 (15).jpgDag 34.jpgDag 34 (4).jpgDag 34 (5).jpg

        Comment


          #34
          Re: Mafferd z`n miniTUIN.

          Daar worden we vrolijk van! Lekker doorknallen zo, gaat ene mooie worden
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

          Comment


            #35
            Re: Mafferd z`n miniTUIN.

            wat een leuk kweekverslag, dees blijf ik zeker volgen ! -hij staat in me favorieten =) -
            Verheug me op de volgende update, hoop dat de kweek zo door blijf gaan!
            nog veel suc6
            Balling super hard, smoking 'til I overdose. Hardly ever sober, bitch we party 'til it's over.

            Comment


              #36
              Re: Mafferd z`n miniTUIN.

              Bedankt voor de leuke reaties!!


              Update BLOEI week 2,

              Week 6 Dag 41

              Zo het was al weer 6 dagen terug sinds de laatste update, en dat is te zien Er wordt volop gewerkt aan de bloemen. En snachts wordt er telkens wat aan de hoogte gebouwd. De dames rekken zon 15-20 cm boven het net en hoop dat meeste groei er nu uit is. De hps doet lekker zijn werk. En er wordt vlink gezopen door die vrouwen elks zon 700ml daags afgezuurd naar ph 6.2 en kwart dosis BUD-XL. Water geven doen we via schotels. van onderen dus kan ook niet veel anders het is al aardig vol gegroeid.

              2.jpg3.jpg
              1.jpg

              dag temp 27 graden
              nacht temp 22 graden

              gemeten aan de top. net onder het bladerderk is het zon 2 graden kouder. Het gaat lekker en aardig op schema, gaat tot dusver iets sneller als onder sl/tl ben erg nieuwschierig hoe het zich de komende twee weken gaat ontwikkelen en of de verschillen nog groter worden.

              dit keer ook weer een foto filmpje!




              Groeten uit de miniTUIN,

              Comment


                #37
                Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                gaan goed daar op naar de mini knuppels

                Comment


                  #38
                  Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                  Gaat lekker daar eh Mafferd.
                  Staat lekker vol.

                  Moohoooie foto's in je laatste filmpje.
                  Strak als ......

                  Good luck met de meisies verders.
                  sigpic

                  Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                  Comment


                    #39
                    Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                    Nice Pafferd. Mooi in beeld gebracht die dames.

                    Comment


                      #40
                      Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                      Jep zeer duidelijk en mooie foto's erbij
                      Leuk verslag mafferd

                      Grtz

                      Comment


                        #41
                        Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                        Heel erg bedankt weer voor de lovende woorden!! daar doe we het toch voor


                        Vandaag eens een keer wat anders dan de gebruikelijke updates..

                        aller eerst heb ik zelf wat narigheid in mijn hokie gehad. Ik had achterin het hok boven op het net nog een temp meter staan. Deze is vermoedelijk om gevallen bij het dicht doen van het kastje. Met als gevolg dat deze op een vertakking was gevallen. Die vervolgens helemaal afgekneld is. Hoelang dit er zo bij heeft gelegen is me niet percies bekend maar denk iets van een volle dag en nacht

                        amputatie.jpg IMG_20120304_212258.jpg IMG_20120304_212335.jpg
                        het hoofd gedeelte van die vertakking zit er nog aan maar lag plat op het net alsof deze geknakt was. een zij vertaking heb ik moeten amputeren was niet meer te redden leek ook alsof al het blad aan deze vertakking was leeg getrokken en gaf een dorre doode indruk. Mijn hoop is dat ze het afgeknelde gedeelte nog kan herstellen net als bij een knak want het is wel 1 van de hoofdvertakkingen. die doorgaans een lekkere bud opleveren.


                        Zo nu nog eens wat anders, Zoals ik vermeld heb in het begin van mijn kweek. Dat ik een vriend en beginnend kweker ook een goede start wou mee geven. en heb hem dus mijn oude keuken kastje met toebehoren en een 3weken oude ww dame geschonken. Ben er vandaag eens langs geweest en wat fotos geschoten..

                        IMG_20120304_210943.jpg IMG_20120304_210957.jpg IMG_20120304_211021.jpg

                        Ook hier was een ongelukje gebeurd... er was een lamp op een vertakking gevallen en deze was schijnbaar ook afgeknapt. vandaar dat ze nu drie hoofdtoppen lijkt te hebben. Dit staat dus onder 140w sl/tl.

                        tot mijn verbazing stond er nog een jonge wat vreemd ogende dame in het keukenkastje, dit te wijten aan een knak poging.. ze heeft net haar geslacht laten zien en het gaat hier om een NL zaadje wat gevonden was in een zakie wiet van de sjop.

                        IMG_20120304_211226.jpgIMG_20120304_211239.jpgIMG_20120304_211247.jpg

                        vindt persoonlijk wel een grapping gezicht de plant is getopt worden en vervolgens zijn de twee nieuwe toppen geknakt worden maar niet vast gebonden. met als gevolg dat deze zich weer snel opgericht heeft.


                        zo dit was weer, volgende update wordt weer volledig aan mijn eigen planties geweid. Groene groeten!



                        Comment


                          #42
                          Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                          hehehe ik zie daar dezelfde min/max thermometer (als ik heb) van de bouwmarkt in je hokkie liggen Mafferd.
                          Bi metaaltje o nie ?

                          Ennuh verders. T ziet er mooi uit man. Bijna kunstzinnig die laatste foto's.
                          s kijken wat je knak n top actie gaat opleveren.


                          Succes met de verdere groei n bloei van t groene goud.


                          sigpic

                          Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                          Comment


                            #43
                            Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                            Yo mafferd.

                            Ik zie trouwens op 1 van je foto's dat je het plastic buisje nog om de temp. sensor hebt zitten.
                            Volgens mij moet je die eraf halen.
                            Dat buisje warmt na verloop van tijd op. De sensor geeft dan niet meer de juiste temp. aan.
                            Gebeurde hier iig.

                            Heb je bewust het plastic laten zitten of ?

                            Suc6 verder.
                            sigpic

                            Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                            Comment


                              #44
                              Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                              ja heb ik eigenlijkbewust laten zitten heb ook dat kabeltje verlengd dus was ff kijken wat het best meet resultaat gaf en dit werkte prima eigenlijk telkens zelfde temp als de thermo meter waar ik hem eerst aan vast had geplakt. ook gebruik ik deze sensor eigenlijk enkel ter indicatie van de temp vlak biji de top.

                              groeten mafferd.

                              Comment


                                #45
                                Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                                Update:

                                Dag 48
                                week 4 12/12
                                week 2 bloei


                                De dames zijn aan het knallen! Ga ik dan toch eindelijk mini cola`s bouwen??

                                Heb de hps er lekker dicht op, krap 10cm. tot dusver geen enkel probleem zo lijkt het. De eerder besproken wond is zich erg langzaam aan het herstellen. Beetje te langzaam als het aan mij ligt maar kijk het nog wel even aan. Heb nog een klein beetje gedieft hier daar kwamen er toch nog wat frutsels onder het net. laat ze de energie maar lekker in de hoofd buds stoppen.

                                verder weinig te melden... dus hier komen de fotos! Groene Groeten uit de miniTUIN




                                Dag 48 (2).jpgDag 48 (3).jpgDag 48 (4).jpgDag 48 (5).jpgDag 48 (6).jpgDag 48 (7).jpgDag 48 (9).jpgDag 48 (10).jpgDag 48 (11).jpgDag 48 (13).jpgDag 48 (14).jpgDag 48 (12).jpgDag 48 (15).jpgDag 48.jpgDag 48 (8).jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X